[Tp-sv] flex-2.6.4 (100%) by Göran Uddeborg

Anders Jonsson anders.jonsson at norsjovallen.se
Mon Jan 3 15:21:31 CET 2022

On 2022-01-03 13:17, Translation Project Robot wrote:
> Hello, members of the Swedish team.
>
> The TP-robot is happy to announce the presence of a new PO file:
>
>      https://translationproject.org/PO-files/sv/flex-2.6.4.sv.po
>
> All of its 169 messages have been translated.
>
> This PO file has been announced to the maintainer of 'flex', hoping he
> or she will include it in a future release.

Såg en sak i denna:

 >"%d backing up (non-accepting) states.\n"
 >"%d backar (icke-accepterande) tillstånd.\n"

Första ordet hör ihop med tillstånd, så jag skulle skriva "backande".

I cflow var det inte så mycket att orda. Eventuellt skulle man kunna
använda "klammerparentes" som verkar vara ett något mer officiellt namn
än "krullparentes".
https://sv.wikipedia.org/wiki/Parentes#Klammerparenteser_{_}

Mvh,
Anders