[Tp-sv] Hej jag har i 10 år bara kört Linux

Anders anders at flash.se
Tis Juli 12 14:59:45 CEST 2022

Senaste version av sanp
"env
BAMF_DESKTOP_FILE_HINT=/var/lib/snapd/desktop/applications/snap-store_snap-store.desktop
/snap/bin/snap-store %U"

skapar en ruta i top höger fönater varje gång jag startar en ny flik i
firefox.
VARFÖR finnes denna flik i ett system som fungerade innan snap

TVÅ: min bror sägera att VARKSTALL eller var det VERKSTALL är felstavat
jag orblind men han vet

--
PS: Att använda Windows är lika dumt som att tro på Tomten
     Men vad vet jag som svarar i min telefon Jultomten!

DS: så vitt jag vet finnes det ett OS som kostar pengar, ALLA andra är
GRATIS!