[Tp-sv] Manualsidor till procps-ng

Göran Uddeborg goeran at uddeborg.se
Ons Jan 4 10:59:59 CET 2023

Nu är manualsidorna till procps-ng uppdaterade. Det är en större
uppdatering så jag får skicka länkar istället för att skicka det hela
in-line.

De gjorde en miss uppströms med hanteringen av manualsidorna. I ett
skede var bara några av dem med i po-filen. Det gjorde att den senaste
granskningen gjordes med en fil som inte innehöll allt som tidigare
granskningar gjort, men att den nuvarande innehåller mer. Jag har
försökt göra en diff med en tidigare version som skall innehålla så
lite "skräp" som möjligt, men det blir ändå oundvikligen lite
repetition.

Dessutom finns det en hel del triviala ändringar, men dem kan ni väl
rätt lätt bläddra förbi hoppas jag.

ftp://ftp.tp-sv.se/pub/gnu-sv/procps-ng-man.po
ftp://ftp.tp-sv.se/pub/gnu-sv/procps-ng-man.podiff