[Tp-sv] Översättning av Fedoras nya hemsida

Luna Jernberg droidbittin at gmail.com
Mon Juli 29 17:57:58 CEST 2024

Alright är bidragsgivare som har använts tidigare, men kollar igenom
dom 64 strängarna
du får gärna fortsätta kolla om du har tid utifall jag glömmer bort
det är och hälsar på min pojkvän i England just nu tills 21-22:a
Augusti så lovar inte att ha 100% tid under semestern men ska försöka
komma ihåg det