[Tp-sv] Cosmic-settings

Luna Jernberg droidbittin at gmail.com
Tors Okt 3 22:40:09 CEST 2024

Verkar som inte allt hann bli klart till Alpha 2, men är ju
fortfarande ett tidigt stadie, ska försöka kolla lite mer själv senare
i Oktober just nu hjälper till på https://linuxappsummit.org senare
har jag annat i livet som måste tas hand om, men ska försöka titta
igen till slutet av Oktober/början av November