Självintroduktion - Johannes Lövhall

Johannes Lövhall jojje3000 at hotmail.com
Sön Okt 13 23:04:05 CEST 2013

Hejsan hoppsan på kvälls-/morgonskvisten

Skrev en liten kort introduktion och skickade till "den stora"
mejllistan. Enligt guide skriver jag lite kort här också.

Namn framgår av rubrik och behöver inte upprepas. Det framgår nog av
kontext på ett eller annat vis också att jag är svensktalande.

Lever och bor i Lund där jag studerar första året på Elektroteknik.
Känner att jag behöver något att prokrastinera studierna med, och
hittade detta översättningsprojekt. Har ännu inte någon direkt
erfarenhet av programmering eller ... någonting annat, för den delen.
Jag förutsatte att det inte krävdes några avancerande förkunskaper för
att bli översättare. :)

Min mejlkorg ekar för det mesta tom och det är därför alltid välkommet
med mejl. Nedan följer GPG-fingerprint som det gärna får användas.

pub   4096R/0910CA5E 2013-09-14 [expires: 2014-03-13]
      Key fingerprint = B2C0 DD55 D878 CA05 43BD  0A61 80E4 4EAA 0910 CA5E
uid                  Johannes Lövhall <jojje3000 at hotmail.com>
sub   4096R/6DE01EB8 2013-09-14 [expires: 2014-03-13]

Med vänliga hälsningar,
Johannes Lövhall
--
Please notice that this email has been scanned and approved by FRA
(National Defence Radio Establishment) in Sweden.
fra at fra.se