Mindre korrigeringsrunda av gnome-games

Anders Jonsson anders.jonsson at norsjovallen.se
Fre Apr 4 21:09:55 CEST 2014

Hej,

har efter Görans förslag till gnome-sudoku genomfört ändringar på övriga
översättningar med: copyright-årtalen högst upp har uppdaterats till att
innefatta 2014, och utgångna översättningar har tagits bort.

Detta har den positiva effekten att storleken på po-filerna krymper
drastiskt. Svenska po-filerna för gnome-games tog tidigare totalt över 3
MB, nu ryms de på 305 kB.

För gnome-mahjongg har jag gjort ytterligare en liten ändring:
"Moves Left:" var tidigare översatt till "Steg kvar:". Detta har jag nu
ändrat till "Drag kvar:" eftersom det är en räknare som visar hur många
möjliga drag spelaren har just då, och att "move" översatts till "drag"
på övriga ställen.

Alla mina översättningar går att hitta på
https://l10n.gnome.org/users/haaninjo/