Network manager applet

Mattias Eriksson snaggen at gmail.com
Sön Apr 20 20:56:10 CEST 2014

Bonded network är när flera nätverksanslutningar kopplas samman till
ett interface, exempelvis kan man koppla ihop 5 st 1 GB interfaces för
att få 1 st 5 GB. Kan även användas för att öka
tillförlitligheten på anslutningen. Så "Kopplade nätverk" kanske?

//Snaggen

sön 2014-04-20 klockan 14:55 +0200 skrev Påvel Nicklasson