Översättning av NetworkManager

Josef Andersson josef.andersson at fripost.org
Sat Aug 30 14:27:18 CEST 2014

Hej,
har börjat med att uppdatera NetworkManager och relaterade paket.
Först ut är NetworkManager, vilken används i många distributioner.
https://wiki.gnome.org/Projects/NetworkManager

Då projektet inte använder sig av vanliga Gnomemodellen för diffar (se https://l10n.gnome.org/module/NetworkManager/ ), bifogar jag en zip.

Jag tar gärna emot förslag och rättningar.
Värt att kommentera redan nu är:
Bonding -> här använde Mattias (nm-applet) nyligen kombinera, så det gör jag med.
Team -> här använde Mattias (nm-applet) nyligen grupp, så det gör jag med. Teaming är en variant på bonding kan man säga.https://access.redhat.com/documentation/en-US/Red_Hat_Enterprise_Linux/7/html/Networking_Guide/ch-Configure_Network_Teaming.html#sec-Understanding_Network_Teaming

--
Vänligen / Best regards
Josef Andersson