klavaro-3.00-pre2 (0%, 232 untranslated)

Josef Andersson josef.andersson at gmail.com
Sat Feb 1 21:20:32 CET 2014

Jag har nyöversatt Klavaro 3.00-pre2 då den senaste översättningen
varfrån 2008. Förutom den stora mängden oöversatta strängar har jag
reviderat den befintliga svenska översättningen.

Bifogade "sv.po.zip" innehåller själva översättningen.

Jag har även uppdaterat tillhörande styckeslistan samt ordlistan som
baseras på denna. Dessa stycken ska inte behöva granskas detaljerat då
jag till 99% hämtat dem från wikipedia (som Klavaro's hemsida
rekommenderar) och alltså inte tänkt att lägga mig språket i sig i
dessa. Bifogar dem i alla fall i "stycken.zip".

--
Vänligen / Best regards
Josef Andersson