GIMP

Göran Uddeborg goeran at uddeborg.se
Mon Jan 20 16:30:50 CET 2014

Påvel Nicklasson:
> Granskningen verkar ta tid och jag tror inte meddelandet nått listan. Ibland
> är det segt på tp. Om det inte går att bifoga po-filer på e-postlitan listan
> fyller den knappast sin funktion. Sådant gör att man tappar sugen.)

Ja, Påvel, det finns ingen anställd stab som arbetar med att sköta om
sådant.  Vi är alla frivilliga som tar av vår fritid.  För närvarande
är det till exempel, vad jag vet, bara jag som granskar brev som
kommer till listan.  Och när jag som nu har personliga saker som måste
få högre prioritet så kan det dröja ett slag.

Men jag vill minnas att jag såg och godkände ditt brev.  Jag vet inte
exakt hur många dagar det tog efter att du skickade det.

Över huvud taget går allt väldigt mycket smidigare om alla försöker
följa de rutiner som finns.  Både jag och Christian har vid upprepade
tillfällen bett dig använda det system som finns på
https://l10n.gnome.org/ för att lämna in Gnome-översättningar.  Man
kan väl säga att även det går "segt".

Det förenklar för alla andra om du också kan följa rutinerna.  Annars
får vi andra göra det åt dig.  Och vi andra kan känna att det är
ganksa onödigt och otacksamt och "tappa sugen" även vi.