Översättning av eog

Rune K kraputsniq at live.com
Ons Mars 26 22:10:35 CET 2014

Hej

Jag heter Rune Karlsson aka Rune.K och håller mest till på ubuntu.se och ibland på ubuntu-se.org.

Jag är helt grön vad det gäller att översätta, men jag ska försöka göra en liten insats med översättningarna till svenska av Ubuntu och då även en del Gnomeprogram. Svenska var inte mitt bästa ämne i skolan, men att översätta korta strängar borde jag klara, hoppas jag. :)

Nu har jag mitt första översättningsprojekt klart för granskning, The Eye of Gnome eller eog.
Och jag är tacksam om någon vill granska mina förslag.

Bifogar eog.master.sv.po och eog.master.sv.po.orig i en tar.gz-fil

Mvh Rune