Förslag på översättning av gstreamer 1.2.1...

Göran Uddeborg goeran at uddeborg.se
Sat May 3 23:51:12 CEST 2014

Sebastian Rasmussen:
> Vad gör jag med Project-Id-Version som är satt till "0.10.32.2"
> trots att mjukvaru-versionen är 1.2.1? Ska den uppdateras, eller har
> jag sönder något då?

Tvärtom, det blir fel om du INTE uppdaterar.

Det som står i huvudet anger i princip vilken version den senaste
översättningen kom ifrån.  De meddelanden som redan är översatta när
du börjar är alltså oförändrade sedan 0.10.32.2.

Men nu har du översatt meddelandena till 1.2.1.  Och då behöver du
också ange det i huvudet, som Project-Id-Version.  Roboten använder
den informationen för att veta vilken version filen den får hör till.

> Då har jag åtgärdat dem. Jag behöver dessutom lite guidening i nästa steg då
> det är första gången jag gör detta. :) Gäller det forfarande att jag
> ska skicka in
> översättningen till TP-Robot via den epost-adress som anges på tp-sv?

Ja, det som NU står där! :-)

Tack för påpekandet att det var fel.  Jag har alltså precis rättat.
Lustigt nog var det halvt rättat redan.  Länken som texten utgjorde
var rätt.  Om du hade klickat på den så skulle du skickat ett brev
till rätt adress.  Men texten som man såg var fel.

Som sagt, nu är det rättat.