Fullständig översättning av gnome-user-docs

Anders Jonsson anders.jonsson at norsjovallen.se
Tors Nov 6 20:18:44 CET 2014

On 2014-11-06 02:17, Sebastian Rasmussen wrote:
> Ok, har åtgärdat alla kommentarer i detta mail:et från dig här:

> Detta var bara en markering till dig själv för att veta hur långt du kommit, va?
> Jag förstår i alla fall inte vad du vill att jag ska ändra!
Stämmer, bara ett kom ihåg-märke för mig själv som jag missade att ta bort.

Såg tre småsaker i diffen, så du kan ta dem samtidigt som du tar Josefs
synpunkter:

>MAC adresser

"MAC-adresser"

><app>Kastor</app>

Nära nu! KaRtor...

>Du kan uppdatera
några av dina inställningar, hittar information om din <gui>Wi-Fi</gui>-anslutning, växla användare,

Tror även "hittar" ska modifieras av "kan" här, så bör bli "hitta".