Fullständig översättning av gnome-user-docs

Josef Andersson josef.andersson at fripost.org
Sön Nov 9 17:12:57 CET 2014

> Personligen tycker jag att privat är en dålig översättning, men jag
> vill att vi ska fixa det i
> gnome-control-center först.

Simsalabim, fixat med detsamma:) Jag valde sekretessinställningar, men det kunde lika gärna hetat sekretess. Båda verkar vara vanliga användningar
i diverse program för privacy. Säg till om du föredrar det ena eller andra.

https://l10n.gnome.org/vertimus/diff/228005/227996/0/

Grattis - då är översättningen klar väl, förutom Dash:en då. Fira rejält Sebastian!

--
Vänligen / Best regards
Josef Andersson