Re: Fullständig översättning av gnome-user-docs

Sebastian Rasmussen sebras at gmail.com
Ons Nov 12 01:43:58 CET 2014

> Grattis - då är översättningen klar väl, förutom Dash:en då. Fira rejält Sebastian!

Inte så fort…

Först har vi dina föreslagna ändringar:
https://l10n.gnome.org/vertimus/diff/228187/228003/0/

Sedan har vi ett par nya och luddiga strängar samt ändringen
uppkoppling -> anslutning:
https://l10n.gnome.org/vertimus/diff/228189/228187/0/

Och då är det lika bra att köra en runda pofilter på den (jag hittade
ganska stora fel!):
https://l10n.gnome.org/vertimus/diff/228190/228189/0/

Därtill verifierade jag att gnome-user-docs kan kompilera min sv.po-fil utan att
den ger några varningar. Så nu, efter att ni granskat dessa sista tre grejorna
tror jag att det är klart.

 / Sebastian

PS. Värt att notera är att 3.14.2 taggades i måndags för gnome-user-docs…