Merge av NetworkManager till 0.9.10

Anders Jonsson anders.jonsson at norsjovallen.se
Fre Okt 3 21:55:12 CEST 2014

On 2014-10-01 21:30, Mattias Eriksson wrote:
> Såg att Networkmanager 0.9.10 som används i Fedora inte del av de nya
> översättningarna i master. Jag körde msgmerge mellan dessa branches.
>
> Obs, jag har egentligen ingen tid över så jag har inte lagt speciellt
> mycket mer tid på denna översättning än att köra msgmerge kommandot.
>
> Resultatet finns i alla fall här
> https://l10n.gnome.org/vertimus/NetworkManager/nm-0-9-10/po/sv
>
> //Snaggen

Har redan granskat ändringarna då de låg på master, så de ser bra ut
enligt mig.

Påminner bara om att NetworkManager enligt instruktionerna på sidan
verkar ta emot översättningar via Gnome Bugzilla snarare än Damned Lies.
Om du är medveten om detta kan du bortse från detta meddelande. En
felrapport att bifoga översättningen till kan skapas med
https://bugzilla.gnome.org/enter_bug.cgi?product=NetworkManager&component=Translations