Kompletterat gnome-shell

Mattias Eriksson snaggen at gmail.com
Mon Sep 8 06:55:22 CEST 2014

sön 2014-09-07 klockan 23:28 +0200 skrev Anders Jonsson
<anders.jonsson at norsjovallen.se>:

> purposes
> felsökningssyfte
>
> Keybinding har översatts till "Tangentbindning" i strängarna högre
> upp.

För att knyta an till diskussionen kring genvägar, så ändrade jag
här alla tangentbindning till just snabbtangent, då jag tyckte det
passade bättre i denna kontext. Just här var det dock keybindings som
var original och det är inte nödvändigtvis snabbtangenter, här var
det dock det som bindningarna avsåg.

//Snaggen