setroubleshoot-plugins

Göran Uddeborg goeran at uddeborg.se
Fre Sep 19 22:01:40 CEST 2014

Sebastian Rasmussen:
> Denna här är jobbig att granska. I sådana här fall tror jag att det hade
> varit bra om man först gjorde whitespace-ändringarna i ett pass först
> som därmed inte behöver granskas innehållsmässigt och sedan ett
> pass där själva översättningen granskas men där få whitespace-
> ändringar ingår. Förstår du hur jag menar? Går det att göra?

Det är inte helt lätt.  Det är, åtminstone delvis, Transifex som gör
om saker.  Jag får se på om jag kan formatera om det på något sätt
framöver för att minimera den effekten.

Hur som helst är det förmodligen ett övergående problem.  Efter att
Fedora 21 släpps är planen att byta från Transifex till Zanata.  Då
blir det förmodligen helt nya fräscha problem! :-)

Jag tackar för påpekandena, och rättar.