Granskning: po_com.ubuntu.terminal-sv.po

Marcus Gisslén marcus.gisslen at gmail.com
Fre Aug 14 12:42:13 CEST 2015

Tack så mycket Gunnar.
Tyvärr fick jag detta felmeddelande när jag försökte använda POTen i Poedit
fre 14 aug 2015 12:38:51:
'/home/azz/Dokument/översättningar/com.ubuntu.terminal.pot' är inte en
giltig POT-fil.
fre 14 aug 2015 12:38:51: Poster i katalogen är troligen fel.
fre 14 aug 2015 12:38:51: Uppdatering av katalogen misslyckades. Klicka på
'Detaljer >>' för detaljer.

Nåväl. Det var ju inte någon maratonöversättning så det ska väl gå fort