Re: Kompletterande översättningar GNOME extraprogram

Arve Eriksson 031299870 at telia.com
Sön Aug 23 12:25:23 CEST 2015

Hm, det var minsann inte mycket att fundera på där, men jag hittade en
liten sak:

libgames-support:
#: ../games/scores/dialog.vala:82
msgid "Play some games and your scores will show up here."
msgstr "Spela några spel och dina poäng kommer att visas här."

Jag hade skrivit "Spela några spel så kommer dina poäng att visas här."

Det har också smugit sig in ett dubbelt mellanslag i Sound Juicer (rad
846 i den länkade diffen) och Meld (rad 2097 - släng gärna ett extra öga
på rad 2217 också).

Allt bra annars.

Arve