Komplettering av GNOME 3.20 UI Core och Core Libraries...

Sebastian Rasmussen sebras at gmail.com
Tis Dec 8 23:21:43 CET 2015

> Vissa översättningar är väldigt rörliga såhär mitt i
> utvecklingsperioden, så det finns mer ludd nu.

Nu hittar du mindre ludd:
https://l10n.gnome.org/vertimus/diff/290239/285164/0/

> Mer ludd nu.
[...]
> Här är det något som inte ser riktigt rätt ut.

Båda sakerna har åtgärdats:
https://l10n.gnome.org/vertimus/diff/290243/284998/0/

> Ser bra ut men börjar fundera på om en frame verkligen ska kallas en ram
> i gif-bilder. Min misstanke är att det som avses är en bildruta i
> animationen så att "ram" bör ersättas med "bildruta". Fanns några
> strängar med ramar sedan tidigare.

Jag valde i förstone att behålla den terminologi som redan fanns, men
jag håller med om att den är i högsta grad tveksam. Därför ersatte jag
nyss med "bildruta" och åtgärdade lite ludd:
https://l10n.gnome.org/vertimus/diff/290244/285001/0/

> Övriga två såg bra ut och hade inte fått några ändringar, så skickade in
> dem.

Utmärkt! Tackar! :)