freedink-108.2 (100%) by Sebastian Rasmussen

Anders Jonsson anders.jonsson at norsjovallen.se
Tors Dec 24 23:00:31 CET 2015

On 2015-12-24 13:35, Sebastian Rasmussen wrote:
> God jul!

> Även denna är en helt ny översättning, och diff finns här:
> http://paste.openstack.org/compare/482666/482665/
>
>  / Sebastian

God jul och gott nytt år! Såg några saker att fundera på:

>Specify base directory for dink/graphics
>Ange en grundkatalog för dink/grafik

Här ser "graphics" ut att vara ett katalognamn som jag inte vet om det
är översättningsbart.

>Rapportera buggar till %s.
>Rapportera bugga i översättningen till <tp-sv at listor.tp-sv.se>.

"Fel" om man vill följa GNOME-terminologin, sen kommer jag ihåg att jag
läst någonstans att "Skicka synpunkter på översättningen till
<tp-sv at listor.tp-sv.se>." är den föredragna varianten av den andra raden
eftersom vi då ber om synpunkter utan att antyda att det finns fel i
översättningen.

>Jag är ganska äker

Är du äker på det? :-)