gphoto2-2.5.9 (100%) by Sebastian Rasmussen

Anders Jonsson anders.jonsson at norsjovallen.se
Sön Dec 27 20:26:24 CET 2015

On 2015-12-27 17:09, Sebastian Rasmussen wrote:
> Förutom de paket som jag har reserverade på GNOME är gphoto2 de sista
> paketen som jag har haft pågående.
Då kanske jag har en chans att granska i kapp. :-)

Jag kommer sikta på granskningsordningen
1. TP-översättningar, eftersom de kan användas i nya versioner när som
helst.
2. GIMP-relaterat eftersom 2.10 kan antas närma sig så småningom (hur
långt bort det är vet nog ingen)
3. GNOME, eftersom 3.20 garanterat kommer först i mars.