Kompletteringar gnome-terminal med flera

Sebastian Rasmussen sebras at gmail.com
Fre Feb 20 18:08:39 CET 2015

> har uppdaterat några aktuella översättningar smått så att de är i fas med
> originalen igen.

Hur har du sett att detta behövdes? Graferna på l10n.gnome.org uppdateras
ju inte till att reflektera sanningen förrän den pågående översättningen skickas
in uppströms..? Jag har själv ingen aning om nya strängar tillkommit eller om
några ändrats i mina pågående översättningar. Går du in och kollar på .merged.po
för varje av dina pågående översättningar?

> Diffar mot tidigare översättning:

De där kortisarna har du inte lyckats smyga in några fel i alls.