Re: Översättning av network-manager-openconnect

Sebastian Rasmussen sebras at gmail.com
Sat Feb 21 09:51:35 CET 2015

> Den här översättningen har legat och väntat länge på att färdigställas på min
> hårddisk, men nu blev det till sist av.
> https://l10n.gnome.org/vertimus/network-manager-openconnect/master/po/sv

Som jag nämnde på annat håll: jag har precis lärt mig att man ganska enkelt kan
se på l10n.gnome.org om det finns nytillkomna strängar i ens översättning och
om det finns nya luddigheter. I kommentaren i Förbannade Lögner där du
skickat upp din översättningsfil står det ”848/21/4”, vilket innebär
att trots de
strängöversättningar du redan skickat upp så finns det 21st nya strängar och 4st
nya luddigheter, men man vill ju se något som slutar på ”/0/0” som
indikerar att allt
är översatt och klart.

Jag har nu insett att det kan vara en bra idé att gå genom alla sina pågående
översättningar och kolla just dessa siffrorna i den sista kommentaren. Själv har
jag inte haft det som metod förrän idag efter att jag läst Anders svar
på hur han
hittade nytillkommna strängar/luddigheter.

Så, efter denna utläggning, har du lust att åtgärda det sista? Jag
hoppas det. :)