Gnome-mahjong-help

Anders Jonsson anders.jonsson at norsjovallen.se
Mon Jan 26 12:55:03 CET 2015

On 2015-01-25 22:09, Erik sköldås wrote:
> Då har jag rättad filen på dessa punkter.
> granskade den via Virtaal och hittade några  missade avslutande
> punkter samt något mellanslag för mycket.
>
> Däremot så upptäckte jag efter att jag laddat upp filen att den även
> har sparat mitt datornamn istället för mitt namn under
> "Translators"

Du kan ta bort raden med "qaz" där då du redan fanns listad högre upp.

Mitt rapporterade stavfel i en sträng i originalet är fixat, så nu blev
en rad markerad "fuzzy". Ser också att en mening i den strängen
fortfarande ej är översatt:

>"join the #i18n chanel on the irc.gnome.org server."

Mitt förslag på detta är "gå in i kanalen #i18n på servern irc.gnome.org."

Efter det tror jag allt ska vara klart.