Översättning av utvecklingsverktyg med mera i Gnome

Anders Jonsson anders.jonsson at norsjovallen.se
Fre Jan 30 15:23:17 CET 2015

On 2015-01-30 13:56, Josef Andersson wrote:
> Även dessa ändringar ser bra ut!
Upptäckte själv en liten sak som jag ändrat nu. Det fanns en sträng som
var översatt till "Stjärnmärkt i Android" men det stod i kommentaren att
det skulle behållas som originalsträngen om kategorin inte översätts i
Android.

Har nu sett att kategorin heter "Starred in Android" även på min telefon
med svensk översättning, så ändrar.

Diff:
folks: https://l10n.gnome.org/vertimus/diff/235105/235039/0/

> Det är ingen av er översättare på listan som är på FOSDEM förresten? Skulle vara kul säga hej IRL.

Ha så kul i helgen! Själv är jag inte där, så kommer att titta hemifrån
om det är något intressant föredrag som streamas.