Diverse rättningar

Josef Andersson josef.andersson at fripost.org
Ons Juli 22 15:56:51 CEST 2015

Det var snabbt fixat det sista, ska se till att skicka in NManager, WebkitGtk+, och de båda appstream-filerna nu direkt
(innan det kommer nya luddiga att ta hand om;)

Och tack själv för det viktiga granskningarna!

> Utöver det har jag varit in och petat i några av de äldre
> översättningarna jag granskat en gång tidigare. Har försökt att endast
> göra ändringar som är objektiva förbättringar eller ger ökad konsekvens.
> Säg till om du misstycker eller undrar om någon ändring. I annat fall
> skickar jag in om några dagar (eller omedelbart med positiv granskning).
>
> Diffar:

Ser bra ut! Du är fri att direkträtta hur mycket du vill när du ser mindre saker, alla översättningar är
gemenskapens och det är bara bra med dessa fixar.
Enda gången man kanske behöver diskutera något mer ingående är väl om det
är "svåra" ord eller något nytt förslag på en term som tidigare varit på ett sätt.

--
Vänligen / Best regards
Josef Andersson