Re: Översättning gdebi

Anders Jonsson anders.jonsson at norsjovallen.se
Tors Juli 30 19:31:03 CEST 2015

On 2015-07-29 07:59, Josef Andersson wrote:
> Ser bra ut - det enda jag fann var att du glömt uppdatera
> översättarinformation i huvudet på filen.

Det var en gammal översättning med många inblandade där sidhuvudet
aldrig uppdaterats, så jag tyckte det skulle se dumt ut med bara mitt
namn där. Stor del av tidigare översättningar verkar komma från
launchpad, så svårt att veta vem som varit inblandad när.

Tack för granskningen. jag skickar in översättningen som en felrapport.