gnome-todo.po.master.sv.po

Anders Jonsson anders.jonsson at norsjovallen.se
Fre Juli 31 15:31:17 CEST 2015

On 2015-07-31 02:46, Marcus Gisslén wrote:
> Jag inser att min tid inte räcker för detta. Får nog hålla mig till
> Ubuntu och Touch.
>
> Jag översatte drygt 60% men sedan måste jag nog ha Gnome installerat
> för att kunna överblicka bättre hur och var texten finns och i vilket
> sammanhang.
>
> Jag skickar med det jag har gjort i alla fall.

Tack för din översättning! Varje sträng räknas.

> Hur kan jag ta bort reservationen?

Jag har tagit bort reservationen och lagt till din översättning som en
kommentar, så då kan nästa översättare använda den som grund. Eller du
själv om du hinner ändra dig innan någon tar över.

Jag gjorde lite korrigeringar, inget som var direkt fel, utan främst
några ändringar för att komma närmare originalet samt nå ökad konsekvens
i ordval. Har bland annat gjort ändringen att "task" mer enhetligt
översätts till "uppgift".

Översättningen finns på
https://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-todo/master/po/sv för den som är
intresserad.