Ny gcc

Göran Uddeborg goeran at uddeborg.se
Sön Juni 28 11:07:34 CEST 2015

Gcc har en stor meddelandekatalog, men nu har jag lyckats komma ifatt
igen.  Mycket av ändringarna sedan sist består av rätt ointressanta
ändringar av citationstecken, men det finns även en del "riktiga"
ändringar.

Eftersom filerna är så stora bifogar jag dem inte den här gången, utan
gör som jag brukar och tillhandahåller länkar istället.

Det är helt ok att bara granska en del av översättningen!  Jag vet att
helheten kan kännas överväldigande. :-)

Ändringar: ftp://ftp.tp-sv.se/pub/gnu-sv/gcc.podiff
Alltihop:  ftp://ftp.tp-sv.se/pub/gnu-sv/gcc.po