Ett par korta kompletteringar…

Anders Jonsson anders.jonsson at norsjovallen.se
Tis Mars 10 12:50:43 CET 2015

On 2015-03-09 01:45, Sebastian Rasmussen wrote:
> Efter dessa fyra kortisar…
>
> totem: https://l10n.gnome.org/vertimus/diff/243355/0/0/

Ser bra ut.

> glib: https://l10n.gnome.org/vertimus/diff/243357/0/0/

>Felaktigt HTTP-proxy svar

"HTTP-proxysvar"

> gnome-documents: https://l10n.gnome.org/vertimus/diff/243359/0/0/

 >You are using a preview of Books.
 >Om du använder en förhandsversion av Böcker.

"Du använder en..."

> gnome-shell: https://l10n.gnome.org/vertimus/diff/243361/0/0/

 >World Clocks
 >Världsklockor
 >Add world clocks…
 >Lägg till världsklockor…

Ser att "world clocks" översatts till "världsur" i gnome-clocks. Båda
alternativen är acceptabla för mig, så du får avgöra om du hellre ändrar
här eller i gnome-clocks.

> … verkar det bara vara clutter, glade och orca kvar!
> Jag tror att Anders indikerat att han håller på med orca..?

Ja, tror mig kunna hinna klart med orca i veckan. I annat fall lägger
jag upp aktuella framsteg på dess översättningssida.