fyra i rad

Erik Sköldås er.sk at telia.com
Mon Mars 16 22:29:54 CET 2015

Tackar för granskningen, ändrat samtliga punkter
men har inte skickat upp någon ny lista ännu.

Funderar nämligen på uppmaningen att rensa bort de gamla översättningarna.

har aldrig gjort detta förut så vill bara ha en bekräftelse på att jag
gör rätt.
sista "raden" som jag får upp i Poedit är:
"Det här programmet är licensierat under <_:link-1/>."

Misstänker att det är de rader som är under (som jag bara ser med hjälp
av ex gedit)  som jag kan ta bort eller?

/Erik