gst-plugins-base-1.6.0 (100%) by Sebastian Rasmussen

Sebastian Rasmussen sebras at gmail.com
Mon Nov 2 00:24:01 CET 2015

> Trickläge duger bra för mig. Då är det lika lättförstått (svårförstått?)
> som i originalet.

Jag jobbar med GStreamer och bidrar till projektet både via jobb och
på fritiden och jag har själv fått slå upp trick modes minst 5 ggr.
Terminologin är helt enkelt kass, för inte ens när jag läst det kan
jag komma ihåg vad det handlar om till nästa gång. Vadå "trick"..? :-P
Men vi får nog bara följa med i just detta fallet.