buzztrax-0.10.0 (100%) by Sebastian Rasmussen

Anders Jonsson anders.jonsson at norsjovallen.se
Tors Nov 12 22:01:16 CET 2015

On 2015-11-12 01:45, Sebastian Rasmussen wrote:
> Ok, så det störde mig att ha _ett_ paket kvar som jag ansvarar för som
> inte var 100%-igt. Förändringarna ser större ut än vad de är eftersom
> programmet bytt namn från Buzztard till Buzztrax.
>
> Samma visa som innan ikväll diff här:
> http://paste.openstack.org/compare/478619/478617/

Diff-systemet för den sidan verkar lättläst och bra.

> Hittar ni några fel så berätta det gärna.

OK, här kommer de saker jag hittade.

>Zomma

"Zooma"

>möster

"mönster"

>after the windows only, closed source application called Buzz.
>efter den stänga Windowsprogramvaran Buzz.

"stängda"

>Just a few month since the previous release, this update mostly focuses
on getting rid of deprecated APIs. Besides that it also come with a new
synthesizer plugin called 'ebeats'.
>Då det bara är ett par månader sedan den föregående släppet, så
fokuserar denna uppdatering mestadels på att bli av med föråldrade
API:er. Förutom att det också finns en ny synthesizer-insticksmodul som
heter 'ebeats'.

Här tycker jag att meningarna skulle hänga ihop bättre om den andra
meningen började med något i stil med "Förutom detta så finns det också"

>kräver at

"att"

>_Save
>_Spara
>Save _As
>Spara _som

Har inte tittat, så vet inte säkert, men det ser ut som att dessa skulle
kunna sitta i samma meny, så om den andra istället skrivs som "Spara
s_om" så blir det ingen krock mellan snabbtangenterna.