ccide-0.6.6pre1 (100%) by Sebastian Rasmussen

Anders Jonsson anders.jonsson at norsjovallen.se
Tis Nov 17 00:17:05 CET 2015

On 2015-11-16 21:00, Sebastian Rasmussen wrote:

> Agh! Compose + > + " ska jag använda, inte Compose + < + "... Jag vet
> detta, men fingrarna lyder inte och fonterna gör att det knappt syns
> någon skillnad. Vad använder du för teckensnitt i poedit som gör detta
> extra synligt? Jag använde standardteckensnittet som nog är sans 10,
> vilket gör det svårt att se. Nu ersatte jag det med Droid Sans
> Fallback 20, och då _går_ det att se skillnad, men det är svårt att
> säga att det blev snyggt. ;)

Använder själv vad som är standard i poedit, så ser ärligt talat knappt
någon skillnad där, fast hade lättare för att skilja dem åt i
openstack-diffarna. Annars hittar jag dem de gånger jag kommer mig för
att göra sökningar på “. Gjorde en städning på l10n.gnome.org innan 3.18
släpptes vilket åtgärdade det som fanns där.