Gnome-Color-Manager

Sebastian Rasmussen sebras at gmail.com
Sön Nov 22 12:07:33 CET 2015

> Filen Aislerot ligger på 900 rader, skickar jag in den för granskning när
> jag är klar som vanligt eller är det bättre att dela upp den på flera "rundor" ,
> ex efter 150-200 översatta rader etc..?

Själv brukar jag skicka upp filen på Gnome:s server efter varje gång
som jag arbetat på filen. På så sätt har  jag en säkerhetskopia och
filen finns inte bara på min dator. Däremot brukar jag bara skicka
e-post till denna listan och be om granskning när filen är
fullständigt översatt. Är det en helt ny översättning och filen är
stor så brukar övriga listdeltagare granska den i omgångar och då
brukar jag skicka upp åtgärdade kommentarer och be om ny granskning
omedelbart efter varje granskningsomgång de gör. Jag tänker mig att
andra då anmärka på samma fel. Jag har ingen aning om detta
arbetssättet är optimalt, men så här brukar jag göra. Om det finns ett
bättre arbetssätt så tipsa mig gärna. :)