Re: Att testa en översättning på riktigt

Erik Sköldås er.sk at telia.com
Sön Okt 4 19:28:19 CEST 2015

Liten fråga angående detta att testa översättningar innan man skickar
upp till granskning?

När man testar hjälp-filer så beskrivs det mycket fint för mallard filer,
men om  filen är skriven i Doc-book format,
(antar att filen är en docboook det då inga .page filer finns)
finns det någon variant för kunna testa /se hur dessa skulle se ut?

/Erik