virt-manager

Göran Uddeborg goeran at uddeborg.se
Mon Okt 19 12:56:33 CEST 2015

Anders Jonsson:
> Nu har jag också tagit mig en titt, hittade det följande:

Jag inser när jag ser din lista att jag glömde ange språk till
pofilter, och därför missade stavningskontrollen.  Så jag får tacka
för hjälpen med det, och naturligtvis även resten av granskningen.

>  >All %s changes since the last
>  >Alla %sändringar sedan den senaste
>
> Saknat mellanslag efter %s.

Det är faktiskt avsiktligt.  Här kommer nämligen %s bli en av de två
följande strängarna, "disk" eller "disk- och konfigurations".  Det är
alltså avsiktligt ihopskrivet i den svenska versionen.

Det borde naturligtvis egentligen felrapporteras uppströms.  Tills
vidare har jag lagt till en kommentar i po-filen som förklarar det
hela.

Stort tack för granskningen!