Re: Hallå listan!

Erik Simmesgård erik at simmesgard.se
Tors Sep 10 17:48:23 CEST 2015

On 09/10/2015 03:24 PM, Patrik Sonestad wrote:
> Här kommer den påbjudna presentationen för nya användare.
>

> Jag heter Patrik Sonestad och jobbar som systemadministratör på Lunds universitet. Jag är huvudsakligen mac-användare men är ingen älskare av iOS eller Android och har därför valt att testa Ubuntu Touch på en BQ Aquarius Ubuntu som mitt ”telefon-OS”.
> Jag har retat mig på att inte alla delar i telefonen är översatta (vissa vitala appar iaf) och vad nytta gör det att knyta näven i fickan? Bättre då att hjälpa till, när man faktiskt kan det.

> [...]

Hej Patrik!

Du är varmt välkommen och det låter onekligen som att du redan har en
hel del goda erfarenheter!

Vi granskar gärna förslag (oavsett om vi har rättigheter till något
specifikt projekt eller inte) och uppskattar såklart såväl förslag och
granskning av andras översättningar - så tveka inte på att skicka sådant
till listan, eller att skicka en notis om ev. granskning på annan
platform (typ Launchpad) :-)

Med vänliga hälsningar,
Erik