Re: Översättningar för gnome-boxes med flera

Anders Jonsson anders.jonsson at norsjovallen.se
Tis Apr 5 15:48:27 CEST 2016

Den 2016-03-05 kl. 18:15, skrev Sebastian Rasmussen:
> Jag har ett par kommentarer nedan.

> Använder vi menyraden eller menyfältet?
> Verktygsfältsmenyraden.... /me är förvirrad.

Hittade 157 "menyrad" i min GNOME-översättningsmapp och inget menyfält,
så menyrad.

> Vilket bindestreck då? I engelskans "re-writeable"?

Jo, eftersom de skriver "rewritable" i resten av alla strängar. Ska göra
en felrapport med alla småsaker jag samlat ihop i hjälpfilen.

Har i övrigt ändrat efter vad du och Josef föreslagit:
https://l10n.gnome.org/vertimus/diff/314279/300676/0/