util-linux-2.28-rc2 (39%, 2098 untranslated) by Sebastian Rasmussen

Sebastian Rasmussen sebras at gmail.com
Sön Apr 10 21:32:18 CEST 2016

> The TP-robot is happy to announce the presence of a new PO file:
>     http://translationproject.org/PO-files/sv/util-linux-2.28-rc2.sv.po
> In this file 1705 messages are already translated, corresponding to
> 39% of the original text size in bytes;

Diffen mot originalet ser i skrivande stund ut så här:
http://paste.openstack.org/compare/493587/492766/

Upptäckte nyss att jag inte klarat av att skriva min e-postadress korrekt.
Det får jag åtgärda nästa gång.

> 2098 messages still need some work.

Det vore roligare om TP-robot berättade hur många procent bättre eller
fler strängar som är översatta nu, istället för hur mycket som är kvar.
Kanske hade varit mer motiverande... ;)