libreport

Arve Eriksson 031299870 at telia.com
Mon Aug 22 16:08:53 CEST 2016

Hittade detta i diffen:

"Exportläge" -> Expertläge
(Originalsträng: Expert mode)

"Letar i förvaringsplatsen efter krävda paket" -> "Letar i förråd efter
nödvändiga paket"
"Det går inte att avaktivera förvaringsplatsen ”{0!s}”: {1!s}" -> "Det
går inte att avaktivera förrådet . . ."
('Nödvändiga' är bara min preferens, men det får åka med som ett
förslag.)

"”{0}” måste ägas av abrt.  Kör ”# chown -R abrt.abrt . . ."
"Behandlingen av problemet misslyckades.  Detta kan bero på många saker
men "
Dubbelt blanksteg efter punkten. Dubbla blanksteg förekommer ett antal
gånger till.

"Kan inte ta bort {0}, förmodligen innehållande en fellogg" -> "Kan inte
ta bort {0}, innehåller förmodligen en fellogg"

"<i>Före du gör det, fundera på säkerhetsriskerna.  Problemdata kan
innehålla "
"känslig information såsom\n"
"lösenord.  Den skickade datan lagras i skyddat lagringsutrymme och bara
ett "
"begränsat antal personer kan läsa den.</i>"
->
"<i>Innan du gör det, . . ." Och dubbla blanksteg efter punkter.

"Det går inte att radera: ”%s”: %s" -> "Det går inte att radera ”%s”:
%s"
(Din översättning innehåller ett kolon fler än originalet.)

"Rapportera detta problem till projektutvecklarna för ABRT." ->
(FÖRSLAG) "Rapportera detta problem till utvecklarna i ABRT-projektet."

"Stackspåret kan förmodligen inte hjälpa en utvecklar att diagnostisera
felet." -> utvecklare

"Rapportering avslagen för att stackspåret är oanvändbart." ->
"Rapportering avaktiverad . . ."

"Inloggning tillhandahålls inte av konfigurationen. Angi din Bugzilla-"
"inloggning:"
-> ". . . Ange . . ." (Och dubbelt blanksteg.)

Arve