sharutils-4.15.2 (100%) by Sebastian Rasmussen

Josef Andersson josef.andersson at fripost.org
Tis Juli 5 21:42:58 CEST 2016

Tog mig även en titt på den här filen,
och fann inte mycket att anmärka på -
men några småsaker gick att vaska fram.
Bon appétit:)

msgstr "shar ödestigert fel:\n"

->ödesdigert

#
msgstr "fserr %d (%s) utförande \"%s\" på %s\n"

-> utför?

msgstr "   -v, --version[=LÄGE]       skriv ut versions information och avsluta\n"

->versionsinformation

msgid "cannot create pipe"
msgstr "kan inte skapa rörledning"

->rör

 När vi ändå är inne och donar kan vi ersätta \" med ”.

//Josef

/Josef