e2fsprogs-1.43.1 (100%) by Göran Uddeborg

Göran Uddeborg goeran at uddeborg.se
Ons Juli 13 17:02:42 CEST 2016

Göran Uddeborg:
> Allt är översatt, men jag har inte gått igenom kommentarerna från
> pofilter ännu.  Så om ni vill kan ni avvakta lite innan ni lägger
> alltför mycket arbete på granskningen.  Jag säger till när jag gått
> igenom kommentarerna.

Om allt annat to tog det sin lilla tid, men nu har jag äntligen kommit
igenom pofilter-kommentarerna också, och rättat en del missar som den
hittade.  Så om någon känner för att granska så är det ett lämpligt
tillfälle.

Ändringar sedan senaste granskning:

ftp://ftp.tp-sv.se/pub/gnu-sv/e2fsprogs.diffs

Hela katalogen:

ftp://ftp.tp-sv.se/pub/gnu-sv/e2fsprogs.po