bfd-2.24.90 (100%) by Josef Andersson

Josef Andersson josef.andersson at fripost.org
Fre Juli 29 09:07:10 CEST 2016

Den här hade jag nästan glömt bort, men inget undgår Anders
hårda men rättvisa granskningar.:)

Tack för titten, allt rättat. En del lustiga felöversättningar som
internet-fel
hade nog förvånat en användare rejält annars.

/Josef

> Jag putsade vidare på Arve Es nedströms arbete, och  med det så har
> vi plötsligt en färdig BFD uppströms med. Tack för bidragen Arve!
> Ännu en översättning som är ganska klurig (just när vi hade
> blivit av med goffice:) men desto skönare att se den lysa grönt på TP:s
> projektsida.
> Kikade på binutils för att få samma terminologi.
>
> Ett par extra ögon på denna översättning kan nog vaska fram
> ett och annat att rätta.

Bra! Då kommer de "guldkorn" jag lyckats vaska fram här.

--
Vänligen/Best regards

Josef Andersson