iso_3166_2-3.65 (100%) by Josef Andersson

Anders Jonsson anders.jonsson at norsjovallen.se
Fre Juli 29 11:43:17 CEST 2016

Den 2016-07-29 kl. 08:14, skrev Josef Andersson:
> Tack för titten, nu är den rättad.
> Enda värt att kommentera kring det är att angående Lettlands novads
> använder jag mig nu
> av den lista man kan finna här.
> https://sv.wikipedia.org/wiki/Lettlands_administrativa_indelning

Bra, då har vi en lista att utgå från. Du skulle även kunna lägga till
länken i den första kommunsträngen så kan man sedan hitta åt sidan enkelt.

> Menade förstås iso_639_3 som du förstod ja_:)
> Finns lite jobb gjort på den nedströms, ska ta mig en titt på hur
> kvalitativt det verkar.

Huvudsaken är att vi förstår varandra. Jag var helt säker på att du
skrev rätt siffror, så fortsatte med det ;-)

Fint med lite rättning. Mina felrapporter uppströms är även rättade, så
de kommer nog med i nästa översättningsomgång.

Såg två småsaker till, så ska jag vara tyst sedan:

>Balerarerna

"Balearerna"

>Sankt Peterburg

Sankt Peter*S*burg på svenska.