bfd-2.24.90 (100%) by Josef Andersson

Josef Andersson josef.andersson at fripost.org
Sat May 14 04:58:18 CEST 2016

Jag putsade vidare på Arve Es nedströms arbete, och  med det så har
vi plötsligt en färdig BFD uppströms med. Tack för bidragen Arve!
Ännu en översättning som är ganska klurig (just när vi hade
blivit av med goffice:) men desto skönare att se den lysa grönt på TP:s projektsida.
Kikade på binutils för att få samma terminologi.

Ett par extra ögon på denna översättning kan nog vaska fram
ett och annat att rätta.

--
Vänligen / Best regards
Josef Andersson