Presentation

Anders Jonsson anders.jonsson at norsjovallen.se
Ons Okt 5 22:55:23 CEST 2016

Den 2016-10-04 kl. 21:42, skrev Mattias Hansson:
> Hej alla!
>
> Jag heter Mattias och brinner för open source-utveckling. Dagtid
> arbetar jag med Linux-utveckling för inbyggda system. Nu hoppas jag
> kunna ägna lite av min kvällstid med att hjälpa till att översätta och
> förhoppningsvis få en liten kodsafari på köpet.
>
> Jag kollade listorna för paket/moduler och hittade apparmor på 57%
> respektive 3% översatt, enligt:
> https://www.debian.org/international/l10n/po/sv
> https://translations.launchpad.net/apparmor/master/+lang/sv
>
> Är det någon som arbetar på apparmor för tillfället? Om inte så tänkte
> [...]
Hej, och välkommen till listan!

Har inte hört något om apparmor, men min gissning är att det inte är
någon som arbetar på det just nu. Din plan låter bra, skicka ett
meddelande till listan då du vill ha något granskat så brukar det alltid
vara någon som kommer med kommentarer.

Med vänlig hälsning,
Anders